خدمات افرا خدمات افرا .

خدمات افرا

پیچ رولپلاک نما باتهران راپل

تهران راپل با مدیریت آقای احمدوند کار خود را در سال ۱۳۹۳ آغاز نمود. تیم حرفه ای و مجرب تهران راپل، کلیه خدمات کار در ارتفاع نظیر نماشویی ساختمان، پیچ رولپلاک نما، کار در ارتفاع بدون نیاز به داربست، رنگ آمیزی نما، جوشکاری در ارتفاع و نصب توری مرغی بطور کل هر نوع خدماتی که در ساختمان های بلند و بدون نیاز داربست باشد باطناب وباتجهیزات بسیارایمن انجام میدهد.

تجهیزات راپل
 

برای موفق شدن در هرکاری به تجهیزات ایمن ,پیشرفته وحرفه ای نیاز است.تجهیزات راپل بخاطر خطرناک بودن کار راپل بسیار مهم می باشند.زیرا استفاده از تجهیزات حرفه ای وسالم خطرات را به حداقل می رساند .

 

در مشاغل که با ارتفاع سروکار دارند از جمله شغل راپل که معمولا بالاتر از ارتفاع ۲.۵متری کار میکنند حتما باید مجهز به تجهیزات کار درارتفاع باشند.زیرا ازسقوط جلوگیری کرده .حافظ جان راپل کار می باشند.وامنیت شغلی راپل را تامین می کنند.

 

یک راپل کار حرفه ای ازتجهیزات استاندارد وسالم استفاده می کند ونحوه صحیح استفاده از ابزار راپل را بخوبی یادگرفته وتسلط کامل دارد.

 

تجهیزات راپل منطبق بر استاندارد سازمان NICO تهیه وتولید می شوند.استفاده صحیح ازاین ابزار راپل مستلزم آموزش چندساعته می باشد.زیرا درصورت عدم تسلط به تجهیزات راپل خطرات و آسیب های زیادی برای راپل کار یا حتی برای افرادی که درآنجا حضور دارند ممکن است ایجاد نماید.


برچسب: پیچ رولپلاک نما باتهران راپل، پیچ رولپلاک نما، تهران راپل، کاردرارتفاع،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۲۴:۴۷ توسط:افرا موضوع: نظرات (0)